i

Δημοσιογραφία Πολιτών
Δημοσιογραφία Πολιτών

Τα κείμενα και τα σχόλια που δημοσιεύονται παρακάτω είναι γραμμένα από πολίτες που δρουν στα πλαίσιο των οργανώσεων της κοινωνίας Πολιτών. Από αυτό το χώρο μπορεί να ξεκινήσει και στην Ελλάδα η ΔΗΜΟΣΙΟΓΑΦΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Προτείνουμε σε όλους τους καλούς φίλους που γράφουν και δέχονται την λογική και την Πρακτική της Συμμετοχικής Δημοκρατίας στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας να συντονιστούμε και να γράφουμε ένα άρθρο ο καθένας την βδομάδα που μεταδίδεται σε όλο το δίκτυο των social media που είναι μέχρι στιγμής πάνω από 100 δικτυακές κοινότητες..

Εάν αυτό για πολλούς είναι δύσκολο και χρονοβόρο μπορούν τουλάχιστον να ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ αυτά που γράφουν οι εθελοντές δημοσιογράφοι του δικτύου/Αυτό είναι ένα είδος κοινωνικού ακτιβισμού απέναντι στη πολιτική ολιγαρχία των μέσων που ταυτίζεται με την πολιτιοικονομική ολιγαρχία που μας κυβερνά.

Βασίλης Τακτικός

 
Τα social media του δικτύου.

Τα social media του δικτύου.

Η πρόταση αφορά την αξιοποίηση ενός υφιστάμενου επικοινωνιακού συστήματος πανελλήνιας κοινωνικής δικτύωσης με οργανωμένες δομές και παραρτήματα σε όλες τις περιφέρειες της Ελλάδας με σκοπό την υλοποίηση ενός νέου επικοινωνιακού προγράμματος με τίτλο: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ Για Την Ευρώπη Της Συνεργασίας Της Αλληλεγγύης και κατά της ξενοφοβίας.

Το πρόγραμμα αυτό, θα στηριχθεί σε 12 υφιστάμενες ηλεκτρονικές εφημερίδες και δικτυότοπους οι οποίοι είναι διαθέσιμοι.

Έτσι όλοι όσοι γράφουν για την Κοινωνία Πολιτών και υπέρ της συμμετοχικής Δημοκρατίας μπορούν να διαδώσουν οργανωμένα τις απόψεις τους μέσα από αυτό το δίκτυο.

 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ/ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Για την εθνικιστική αναδίπλωση

Νίκος Γιαννής

Κάτι που με ανησυχεί μετά τις σημερινές εξελίξεις είναι η εθνικιστική αναδίπλωση που θα συμβεί. Η Χ.Α. πιστεύω ότι τελικώς με τον έναν τρόπο ή τον άλλο θα βρει τον δρόμο προς το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έστω σε σαφώς πιο περιορισμένη έκταση, ειδικώς υπό τις συνθήκες διωγμού που θα συσπειρώσουν τον σκληρό πηρύνα των υποστηρικτών της - δεδηλωμένοι Έλληνες εθνικιστές.

Περισσότερα...
 
Ένα παράδειγμα δημοσιογραφίας πολιτών

 Γράφει η Γεωργία Κεραμάρη,
Δημοσιογράφος

Οι ηλεκτρονικές εκδόσεις Social Activism και Oikopress είναι ένα παράδειγμα δημοσιογραφίας των οργανώσεων της κοινωνίας πολιτών. Το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο «Χίλτον», στο πλαίσιο του φεστιβάλ «Εθελοντισμός χωρίς σύνορα» αυτό το παράδειγμα παρουσιάστηκε ως ένα ζωντανό παράδειγμα των ηλεκτρονικών εκδόσεων  που εκδίδονται από ένα πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας. Ήταν μια ευκαιρία να εξεταστεί το φαινόμενο σε ευρύτερη κλίμακα.

Διαβάστε περισσότερα...

 
Νέα εποχή για τη δημοσιογραφία… Πολίτες στο ρόλο του δημοσιογράφου

Γράφει η Ευαγγελία Κωτσοβίνου,
Γεωπόνος, Γ.Π.Α, M.Sc.

Η παραδοσιακή δημοσιογραφία αναφέρεται στην πρωτογενή παραγωγή ειδήσεων και πληροφοριών. Ο επαγγελματίας δημοσιογράφος έχει επιφορτιστεί με την έγκαιρη, έγκυρη, καίρια και υπεύθυνη ενημέρωση των πολιτών. Σε όλο αυτό το εγχείρημα έρχεται να συνεισφέρει και η νέα ψηφιακή τεχνολογία με την χρήση των κοινωνικών δικτύων (social media). Ο νέος όρος «δημοσιογραφία των πολιτών» ή αλλιώς «συμμετοχική δημοσιογραφία» αναφέρεται στην νέα δυνατότητα όλων να γίνουν παραγωγοί μιας πληροφορίας…

Διαβάστε περισσότερα...

 
Η κατάρρευση του μύθου της αντικειμενικότητας

Γράφει η Έφη Κοσκώση
Κοινωνιολόγος

Η συχνότερη κριτική προς τη δημοσιογραφία των πολιτών είναι πως δεν είναι αντικειμενική γιατί δεν ασκείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους. Το πραγματικό ερώτημα είναι αν μπορεί να υπάρξει αντικειμενική δημοσιογραφία ανεξάρτητα αν ασκείται από πολίτες ή επαγγελματίες. Στο πλαίσιο των παραδοσιακών Μ.Μ.Ε. η δημοσιογραφία ετεροπροσδιορίζεται από όλους τους παραπάνω παράγοντες, τουλάχιστον στις περισσότερες των περιπτώσεων. Παρόλο που θεωρητικά υπάρχουν κανόνες και ένας κώδικας δεοντολογίας για το πώς πρέπει να ασκείται το επάγγελμα του δημοσιογράφου και παρόλο που η αντικειμενικότητα παρουσιάζεται ως το Α και το Ω του επαγγέλματος, κανένας και καμία δημοσιογράφος δεν μπορεί να είναι πραγματικά αντικειμενικός. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο επειδή εξαρτάται οικονομικά από τον εργοδότη του, ο οποίος έχει συγκεκριμένα συμφέροντα. Συμβαίνει, γιατί μπορεί και ο ίδιος να θέλει να προωθήσει συγκεκριμένα συμφέροντα. Επιπλέον όσο και να επιθυμεί ο δημοσιογράφος να είναι αντικειμενικός, δεν παύει να είναι ένας άνθρωπος με συγκεκριμένο χαρακτήρα, αξίες, ιδέες και πολιτικό προσανατολισμό που ακόμα και άθελά του μπορεί να βγαίνει στο λόγο του.

Διαβάστε περισσότερα...

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 5

Κοινωνική Δικτύωση

Όλα τα
Facebook του δικτύου

fb trnsp

Ενδιαφέροντα Blogs

Όλα τα
Blogs του δικτύου

blog trnsp

Βασίλης Τακτικός

Βασίλης Τακτικός - προσωπικός ιστότοπος