Διαχείριση της γνώσης και περιβάλλον |
Γράφει ο Ορέστης Λαγκαδινός Είναι σαφές ότι κάθε επιχείρηση που έχει ως στόχο την ανάπτυξη του κέρδους της, εντάσσεται στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου για να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τον συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό, εγχώριο και παγκόσμιο. Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου δίνει στην επιχείρηση τη δυνατότητα να πραγματοποιεί πωλήσεις αξιοποιώντας όλες τις ώρες και μέρες του χρόνου. Και είναι ξεκάθαρο ότι τα οφέλη για την επιχείρηση είναι πολλά αφού οι μηχανές αναζήτησης δίνουν τη δυνατότητα διείσδυσης της επιχείρησης σε όλες τις αγορές, σε όλα τα μήκη και πλάτη, και σε κάθε πελάτη. Εδώ παίζει τεράστιο ρόλο η ανάπτυξη, διάχυση και χρήση της επιχειρηματικής γνώσης. Η διαχείριση αυτής της γνώσης απαιτεί κάτι περισσότερο από απλούς εργάτες της γνώσης, που έχουν απόλυτη εξάρτηση από τον προσωπικό ηλεκτρονικό υπολογιστή, στην εργασία τους. |