Μπορεί η κοινωνική οικονομία να γίνει «μόδα»; |
Παρασκευή, 25 Ιανουάριος 2013 16:47 |
Γράφει η Νατάσα Στάμου, Δημοσιογράφος Η έμφαση σε ηθικές ανησυχίες, κοινωνικές ή οικολογικές, είναι αναμφισβήτητα μία από τις τάσεις της τελευταίας δεκαετίας όσον αφορά στην κατανάλωση προϊόντων και υπηρεσιών. Η επιτυχία της βιολογικής γεωργίας, οι καμπάνιες ενημέρωσης για τα παιδιά που υφαίνουν κάτω από απάνθρωπες συνθήκες εργασίας ή για τα έπιπλα που φτιάχνονται από τα εκατοντάδες κομμένα δέντρα του Αμαζονίου έχουν επηρεάσει τις καταναλωτικές επιλογές και συνήθειες σε όλο τον κόσμο, αν και όχι πάντοτε με την ίδια αποτελεσματικότητα. |